EYELAND COLLECTION 2019 – מותג על איכותי מהרי האלפים

EYELAND COLLECTION 2019 – מותג על איכותי מהרי האלפים

בגטים, גבינות, יין, סרטים למביני עניין שמוקרנים רק בקולנוע לב – לצרפתים מסורת עשירה של פיינשמקריות-על. גם בתחום ייצור מסגרות נחשבים הסנובים האלו לקרם דה לה קרם של האישונים. משהו כנראה בשילוב בין אופי נרקסיסטי וקפריזי, היסטוריה נהנתנית קיצונית ואיזושהיא יצריות ופראיות (ויוה לה רבולוסיון!) הפכו את יצרני האופטיקה והמעצבים הצרפתיים למזוהים עם מהפכנות ופריצת מסגרות.

עמק הסיליקון האופטי נמצא למרגלות האלפים, באזור שנקרא Oyonnax, עם מפעלים שפועלים עוד מהמאה ה-19 ומתמחים בפן האמנותי-עיצובי-פורץ גבולות של התעשייה. אם היפנים ידועים בעבודת יד איכותית בטיטניום, הצרפתים גאים במסגרות לא קונבנציונליות ושילובי צבעים וטקסטורות נועזות. חבל הארץ הזה מחזיק ידע של מאות שנים ביצירת מסגרות, ובשנים האחרונות הפך להיות Hub של מותגי על.

בדיוק כמו המסגרות שנחתו אצלנו בגלריה ומצטרפות ל-EYELAND COLLECTION 2019 – קולקציות ייחודיות שהרכבתי במהלך המסע האופטי העולמי.

 

שילובי צבעים מיוחדים ומלאכת מחשבת בארגונומיה של המסגרת על עצמות הלחיים וגשר האף. הכל נעשה בתנופה של תשוקה ומחשבה על כל פרט ופרט. הכל נראה שונה, ויפה ואיכותי. C'est Formidable! היוצר הוא בעצמו אופטומטריסט ולכן כל תהליך העיצוב נעשה מתוך חשיבה על התאמת עדשות, נוחות ועמידות לאורך זמן.

 

להשיג בסטודיו המשקיפה ברמה"ש או ישירות באתר האינטרנט שלנו (משלוחים לכל רחבי הארץ)