סוד האושר מייד אין דנמרק בתלת-מימד

לא ברור מדוע בחר שייקספיר למקם את הטרגדיה של המלט בדנמרק. מה לנסיך המיוסר שמתייעץ עם גולגולת האם להיות או לחדול ולשמחת החיים הדנית, משב רוח מרענן בעולם שרק הולך ומיטרלל. בין הקפיטליזם הדורסני, הסוציאליזם שנמוג והפוטיניזם והמילטריזם מנחילים הדנים לעולם את ה-Hygge (מבטאים 'Heyooga' במעגל נחוגה…) – פילוסופיית האושר והקוזינס מייד אין סקנדינביה.

בפשטות (למה לסבך?), ניתן לומר שהוגאיסטים הם אנשים שמתעדפים מערכות יחסים אינטימיות, פשטות וסלואו-ליבינג על פני צבירת ממון אובססיבית, תחרותיות, שואו-אוף או בקיצור כל הרעות החולות של תרבות המערב (או: פרק ממוצע בקרדשיאנס).
הקורונה היתה זרז לתנועה האנטי-מהירה הזאת של הדנים. גילינו את הביחד, את הקוזינס של המשפחה והחברים ואת ההנאה שבאיטיות (כמובן שמהר מאוד חזרנו להרגלים ישנים ומהירים…).

פרופסור מארק וויקינג (לא טעות כתיב. כמו לקרוא למישהו כאן חיים הכנעני), העומד בראש מכון האושר בקופנהאגן (כן, למען השם, יש להם מכון לאושר! לאושר! לא לעושר!) טוען שהסיבה שהדנים פיתחו תפיסת עולם חמימה ואינטימית היא כקונטרה לעגמומיות שעלולה להשרות פיסת העולם הקרירה והאפלה בה הם חיים. הדנים מתבצרים במשפחותיהם, מבלים זמן רב ביחד במקום לצאת, וכשעובד יוצא הביתה ב-15:00 אף אחד לא זורק לו "מה קרה גיבור, חצי יום?"

וכמו כל דבר טוב, ה-Hygge מתבטאת גם בפילוסופיית העיצוב הדנית שמאופיינת בשימת דגש על שימושיות, פשטות, קיימות ונוחות. בדיוק כמו המותג החדש באוצרות האופטית Monoqool, שליקטתי לאוסף האוצרות האופטית בתערוכה האחרונה.

קולקציה סופר קלה ונוחה במיוחד, עשויה בטכנולוגיית 3D מתקדמת מייד אין דנמרק. מסגרות ראייה ושמש נוחות, עמידות, מינימליסטיות עם קווים שזורמים באופן טבעי יחד עם תווי הפנים. מתאימות במיוחד לרגישים ולרגישות, מהטעם הפשוט שפשוט תשכחו שיש לכם מסגרת על קצה האף.

המסגרות מיוצרות מ-600 שכבות דקות של אבקת פוליאמיד שנדחסות יחד באמצעות לייזר כדי להשיג עוצמה יוצאת דופן. לאחר ההדפסה עוברת כל מסגרת 30 תהליכים שונים כולל צביעה, ציפוי, פוליש והרכבה, כאשר המוטות מחוברים ללא ברגים. טכנולוגיית 3D נחשבת לברת קיימא מאחר וכל החומר העודף שנותר מתהליך הייצור – ממוחזר. הכי Hygee והגייני לאמא אדמה.

טבעי להיות פשוט ופשוט נוח להיות דני.

רוצות להתרשם מקרוב? מוזמנות להתקשר 03-6797655 או לשלוח מייל [email protected]

לצפייה בקולקציית הראייה לחצי כאן

לצפייה בדגמי שמש