להראות כמו גולשת במינכן

אנחנו אוהבים לקטלג, ואלופים בלסדר אחד את השני בתיקיות אישיות שהכנו מראש על בסיס גאוגרפיה, מין, צבע אור וצפיפות התלתלים.

פולנים הם X, יהודים הם Y, שוויצרים הם קצת Z. חוקרי אבולובציה טוענים שפעם לפני הרבה שנים בג'ונגל היתה ליכולת הקוגניטיבית הזאת יתרון הישרדותי מובהק. משהו ארוך ושחור מתפתל על העץ? כנראה שזה נחש, ניקח ת'רגליים ונברח. אבל מה שהיה מצוין לאיומים בסוואנה ובמלחמות בין שבטים, הוא היום רפלקס שמונע מאיתנו לראות באמת את האדם מאחורי התווית.

אז גרמנים הם כמובן קרירים, יעילים, מדויקים, חזקים במכוניות. הכל נכון, ובגזרה האופטית שלי, הקולקציות של MUNIC מגלמות בתוכן DNA משובח של הנדסת מוצר. עם טיטניום יפני חזק וקל להפליא, הרכבה ידנית במפעלים בגרמניה, אוסטריה וביפן, כל מסגרת של MUNIC היא מלאכת מחשבת שמתוכננת להחזיק שנים ארוכות. ה-slow fashion הוא חלק אינטגרלי בפילוסופיה של המותג הזה שבוחר בתהליכים ובחומרים ברי-קיימא כדי להקטין את החתימה על הסביבה.

לצד הקור והחשיבה, המעצבים ממינכן מביאים המון cool וקלילות. אולי זה השראה מהגולשים המקומיים שתופסים גל שלא נגמר של נהר האייסנבאך מתחת לגשר הרייכנבאך. בכל מזג אוויר.

קולקציית הקליפ-אונים החדשה שנחתה כאן היא דוגמא להיברדיות הגרמנית. זה קל, נוח, חזק ומתלבש בקלות על המסגרת הקיימת. וזה כמובן נראה נהדר.

קליפורניה פינת מינכן זה כאן. ניתן לראות בנהר אוסישקין-באך בתיאום מראש 03-6797655 או במייל [email protected]

(הודעת מערכת: אנחנו יוצאים לחופשת קיץ מה-13 באוגוסט עד ה-1 בספטמבר. תיאום תורים נא לבצע לפני ה-13 באוגוסט)

את דגמי הראייה של MUNIC
את דגמי השמש והקליפ-און של MUNIC ניתן לראות כאן