חדש: לטייסות ולנסיכים

אחת האהבות הגדולות שלי במקצוע היא היצירה של הקולקציה הפרטית. אבל אהבה, מה לעשות, זה כואב. אינסוף נסיעות למפעלים ושרטוטים, וחבילות מפדקס ואז עוד שרטוטים וסאמפלים, ועוד סאמפלים ועוד מלא סאמפלים עד שבסוף יוצאת מסגרת מושלמת לאוויר הסטודיו שלי. וכמו בלידה, ברגע שהיצירה יוצאת לאור העולם, המוח דואג להציף את הגוף בקוקטייל של הורמוני אהבה ושכחה שמוחקים את כל הזכרונות הכואבים ודואגים שנחזור בחדווה על כל הסיפור הזה מהתחלה.

ואני אומרת: למה לחזור בזמן אם אפשר להיות על-זמניים?

זמין לרכישה באתר: דגם פרינסס | דגם פול או בסטודיו המשקיפה.

אז המצטרפים החדשים למשפחת המשקיפה כבר כאן. תגידו שלום לתאומים הלא זהים פול ופרינס. שניהם נוצרו בנקודת ההשקה הקסומה הזאת בין רגש הנוסטלגיה לריגוש מהעתידי.

דגם פול הטייסי נועד להעיף למעלה את משקפי הטייסות והטייסים. את צורת ה-tear drop החלפתי במבנה עדשה יותר מלבני וגאומטרי עם יותר שטח כיסוי המתאים גם לפנים רחבות. בעיניי, המראה המתקבל הוא מעט יותר אנגימטי. עם גשר אף כפול ודק, ומתכת איכותית שעובדה בעבודת יד. עדשות השמש הן cr-39 איכותיות, מדורגות או מלאות, בעלות מקדם הגנה של 100% מפני קרינה מזיקה.

והנה דגם פרינס – מסגרת לנסיכים ונסיכות שחוגגים את העבר אבל חיים את הרגע הזה. עשויה אצטט דק במיוחד בעבודת יד. מסגרת קלאסית, אלגנטית המגיעה בצבעי ורוד וצהוב קריסטלים וכן בגוון בלונד וחום-מנומר. בנוסף, ולמען הגיוון וההתאמה המדויקת, מגיעה המסגרת בשני גדלים – האחד לצרי הפנים והאחר למבנה מעט יותר רחב. אז מה היה לנו? צירי יצירה, חיבוטי פדקס, ולילות בלי שינה שבסוף מתפיידים למחסן השיכחה ועושים מקום לטייס ונסיכה. היה שווה פול ופרינס, ברוכים הבאים למשפחה.