EyeLand 2019-20 – צאו לחופשה באי שלכם

ישראל והעולם 2019. שלטון הכאוס. מסביב יהום הסער. בזמנים כאלו שאוקיינוס האי-רציונליות דופק על דלתות התודעה, והייאוש עושה אמבוש בפינה, אני חוזרת אל האי של עצמי.

אי שאליו הפוליטי לא קיבל ויזה והמדיה האלימה והצעקנית והמכורה לקליק נותרת יתומה מתשומת הלב שלי. כי בסוף ובהתחלה אני קובעת לעצמי לאן אני משקיפה.

אז אני אורזת את הלב שלי וטסה עמוק יותר פנימה אל היבשת האבודה. אי שבו האהבה היא ראשת הממשלה, היצירתיות היא שרת האוצר והאופטימיות היא שרת הרווחה. 

וכל ההגיג הזה על שום מה?

על שום קולקציית 2019-2020 של Eyeland – אוסף האוצרות האופטית שלי. כמו קולומבוס אני מפליגה על זרמי השראה בעולם ומגלה מסגרות חדשות ומרתקות אותן אני מקבצת ומציגה באי האופטי ברמת השרון. קולקציות חדשות  שנאספו באהבה ובקפידה ממותגי האינדי המובילים בעולם.

אופטי, שמש, מתכת, אצטט, עבודת יד והרבה עבודת תאים אפורים וחדרי הלב. צורות וקווי זרימה מעניינים, עשרות תהליכי עבודה ובקרת איכות מאחורי כל מסגרת.

חברנו שוב למוכשרת מירב בן לולו מאחורי המצלמה וההרגשה, כאשר הפעם לפני העדשה רומי פלד הסופר-יפה-מיוחדת-אחרת. התוצאה לפניכם. להשיג באתר – www.hamashkifa.com ובתיאום מראש בגלרייה האופטית ברמה"ש. 

ועכשיו, קרדיטים:

צילום: מירב בן לולו 
דוגמנית: רומי פלד לסוכנות אלינור שחר
מייקאפ: דנה כפיר 
סטיילינג: טל בן שלום