קולקציה מהמימד הבא: משקפיים בהדפסת תלת-מימד

חדש, בלעדי וחם ממדפסת התלת-מימד: קולקציית שמש וראייה המיוצרת בגרמניה בטכנולוגיה מתקדמת. קלה, גמישה, חזקה, מלאה ביצירתיות וסופר אלגנטית

העתיד כבר כאן, לא רק לאדריכליות ולמעצבות: קולקציה מינימליסטית, נקייה, מעוצבת לעילא, גמישה, עמידה וחזקה – והכל בפלאי שיטת הייצור המתקדמת והידידותית – הדפסת לייזר בתלת מימד.

במסעותיי אחר הדבר האופטי הבא – בעיצוב, בחומרים, בעדשות, במצוינות קלינית – תמיד חיכיתי לבשורת ההדפסה בתלת-מימד. שנים שאני עוקבת אחרי מותגים בתחום, משלב הפרוטוטיפ ועד לייצור ההמוני. שמחה לבשר שסוף סוף הנחתי את האישונים על קולקציה מרהיבה המיוצרת בגרמניה בטכנולוגיה סופר מתקדמת על ידי קולקטיב של מעצבים בינלאומיים ששם לעצמו למטרה לייצר משקפיים קלים, יצירתיים ומשמחים שיחזיקו מעמד לאורך שנים, ויותירו עקבות מינימליות על הסביבה.

אחד הנהנים העיקריים מהדפסה בתלת-מימד הוא כדה"א. בטכנולוגיה זו ניתן לייצר אינספור סגנונות, עם אינספור צירופים של צבעים, מבלי לגרום לבזבוז מיותר של משאבים. המוטות עשויים מטיטניום, המבטיח עמידות לאורך זמן, והחזית לא מחוברת באמצעות ברגים למוטות אלא בפטנט מיוחד המבוסס על הרעיון של סיכת ביטחון. התוצאה: משקפי ראייה ושמש אלגנטיות, קלות, גמישות וחזקות המותאמות בדיוק למבנה הפנים שלנו ועמידות מספיק לעמוד בטלטלות אורח החיים התזזיתי.

כאמור, כל מסגרת ניתנת להתאמה אישית למבנה הפנים של המשתמש באמצעות משחק עם מידות האפונים ומוטות הצד. הראשונים משפיעים על מנח המסגרת על גשר האף ביחס לעיניים, ןהאחרונים תואמים למרחק בין האוזניים לאף. כל מסגרת ניתנת להתאמה מדויקת ואופטימלית למבנה האינדיבידואלי של המטופל/ת.

אז העתיד כבר כאן. והוא קל, נוח, אלגנטי ופרסונלי. להשיג בגלריה האופטית בתיאום מראש ב-03-6797655.