ממשיכות למשקף – תחת אש :)

הנוגדן הכי נחמד מפני וירוסי הקורונה, הבידוד והפחד שמסתובבים שם בחוץ הוא נתינה.
קצת יותר לשכוח מהצרות שלנו והרבה יותר להשקיע בלהפחית מצרותיהם של אחרים

.
כשהמצב צר, זה סימן ללב להתרחב

שמחות להמשיך ולבשר שבמסגרת המסורת שלנו "המשקיפה מעבירה את זה", ש-40 אנשים ממשפחות נזקקות (ילדים ומבוגרים) קיבלו משקפי ראייה – הכל בזכות העובדה שבחרתן לתרום את המשקפיים הישנים במסגרת שיתוף הפעולה שלנו עם עמותת re-specs המדהימה.
ב-2019 העברנו מעל 200 מסגרות, מקווים לעבור את זה גם השנה.


בנוסף, ולאות סולידריות עם שאר יזמי ועצמאי העולם שמשום מה נמצאים בתחתית סולם העדיפויות של המדינה למרות שהם מראשוני התורמים לחוסן הכלכלה, החלטתי להקדיש זמן, להקשיב ולתרום מניסיוני בניהול, וביזמות כבר למעלה מ-15 שנים.

לייעץ לנשים יזמיות כיצד לצלוח את התקופה הזאת ואף למנף את המשבר לכדי הזדמנות עם צעדים אופרטיביים ברמה הניהולית, אסטרטגית ושיווקית.
מוזמנות לשלוח אליי מייל [email protected].

החנות פתוחה במתכונת מצומצמת. א-ה': 09:30-13:30

אנחנו פה, אמנם במתכונת שעות מצומצמת ועם המון כפפות ומסיכות, אבל ממשיכות לעשות את מה שאנחנו אוהבות לעשות – למשקף:

ממשיכות להעניק טיפול ושירות במקרים דחופים בלבד. לא תתקיים קבלת קהל ספונטנית. כידוע, בדיקות אופטיות מתרחשות בטווח של פחות מ-2 מטר, ולכן רק במקרים מיוחדים נוכל לקיים בדיקה.
כל פעילות הבק אופיס – העבודה מול המעבדה, תכנון העדשות והייצור, בקרות האיכות –  למטופלים שהזמינו עדשות ו/או משקפיים – נמשכת כרגיל. כל מי שהזמין משקפיים – יקבל הודעה כאשר הינם מוכנים, והמסירה תתבצע בתיאום תוך כדי עמידה בזמני האספקה. במידה ותהיה חריגה – נודיע.
כמובן, זמינות בווטאספ – לבירורים ולרכישות און ליין. 052-3951616.
עכשיו שכולנו בבית ובוהים כל היום במסך כזה או אחר – חוש הראייה עובד שעות נוספות לקרוב ולרחוק וגם הצורך במשקפיים נוספים עולה. עוד זוג למחשב, עוד זוג קריאה, עוד זוג עינייים…בקיצור, אנחנו קשובות לצרכים שלכן. מוזמנות ליצור קשר ונדאג לכן על הצד הטוב ביותר.

עכשיו יותר מתמיד – שליח (עם כפפות) עד הבית

ערוכות לספק לכם מסגרות שמש וראייה. המשלוחים – לכל רחבי הארץ חינם. השליח עלינו.
ללקוחות המשקיפה בעלי מרשם קיים – ניתן כמובן להתקשר ולהזמין עדשות ראייה אופטיות או אופטי-שמש.

למותג הפרטי של המשקיפה. שמש וראייה החל מ-590 ש"ח לחצו כאן