END OF 2018: השנה הכי טובה שלי

2018 היתה שנה מדהימה. מצטערת, אין דרך אחרת להגיד את זה מבלי להשמע קצת נרקסיסטית. בתהליך האינקובציה העצמית למדתי שלא פחות חשוב מלחבק את הירידות בחיים, חשוב גם להוציא ידיים מהרכבת ולצעוק וואו בעליות המגניבות. ואכן, שנה משמעותית זאת היתה.

השלמתי סופית את היציאה שלי מהמערה החשמלית – חבויה מהעין הציבורית – לתוך המרחב הפועם של אוסישקין והעולם הדיגיטלי. במשך שנים הייתי וואן-וומן-שואו. אופטומטריסטית, יזמית, יבואנית של מותגי אינדי, קניינית, יצרנית של קולקציות. את כל הכדורים האלו ג'ינגלתי מתוך חדר של 12 מ"ר (שעכשיו חזר למלא את ייעודו המקורי – חדר לתמרי הבת שלי..). למדתי את הקלישאה הגדולה מכולן – שכדי לזכות ביותר שליטה, צריך לדעת לשחרר. אז שחררתי, נשמתי – והתרחבתי.

השנה הביאה איתה התפתחות אישית עסקית שלא חלמתי עליה. הכשרתי צוות עובדים מקצועי וסטאז'רים שעוברים אצלי מנטורינג ותהליכי משוב ובקרה יומיומיים (בכל זאת, יש גבול לכמה אני יכולה לשחרר..). אני לא מאמינה בלשמור לעצמי את הידע והניסיון שצברתי, ולכן אני בוחרת אנשים שיודעים לקבל וליישם את התורה שלי. הצוות נבחר בקפידה כדי להגשים את החזון המאוד ברור, שקוף ופשוט שמלווה אותי כבר למעלה מ-20 שנה: לגרום לאנשים לראות טוב – ולהראות טוב.
מטרה ברורה ופשוטה, שעל מנת להגשימה דרושה עבודה מורכבת ויסודית בכל המימדים. אל החזון הזה אני מכוונת באמצעות מצפן מקצועי וערכי שלא זז במ"מ מהשילוש הקדוש של המשקיפה:

  • להעניק פיתרון מקצועי-קליני אופטימלי
  • לבחור את המסגרת המדוייקת על בסיס תהליך הסטיילינג אופטי שפיתחתי (מרשם+מורפולוגיה+סגנון חיים+סגנון אישי=התאמה אופטימלית) והקולקציות הייחודיות שאני אוצרת ויוצרת.
  • לעטוף הכל בחווית שירות מושלמת – מהמענה הטלפוני הראשוני, דרך שיטת התימחור השקופה ועד לליווי שלכם שנים קדימה כדי להמשיך ולהעניק חוויה אופטית יוצאת דופן

מודה, לא פשוט להיות אני אבל כשאני משקיפה לאחור על העשייה, אני יכולה לעצור ולהנות מהדרך ומהפוזיציה שלי כפורצת דרך בתעשיית האופטיקה. הנה מספר אבני דרך, על הדרך:

  • שברנו את שיא המטופלים שעוברים תחת ידינו (ועינינו..) בשנה
  • הפכנו להיות מוקד עלייה לרגל ללקוחות מאילת ועד לצפון הארץ, הבאים במיוחד כדי להנות ממוצר ושירות אופטי ברמה אחרת
  • הגדלנו את שעות המענה הטלפוני ודייקנו את שעות קבלת הקהל
  • אחוזי ההסתגלות הגבוהים של מטופלינו לפתרונות הראייה שלנו, ובעיקר למולטיפוקאל ומרשמים מורכבים, הם הגבוהים בענף (בדוק!), בזכות הדבקות בנהלי עבודה ובאלוהי היסודיות ושימת הלב לפרטים הקטנים – באיבחון המיכשורי, ובתחקיר שאנחנו עורכים איתכם על הרגלי הראייה. דקדנות בבדיקת הראייה, בקרת איכות בלתי מתפשרת ועבודה עם יצרני העדשות המובילים בעולם הם נר לרגלינו.
  • אנחנו ממשיכים לעבוד בשיטת התורים והיחס האישי, שמאפשרת לנו להקדיש מכסימום זמן ותשומת לב לכל אחד ואחת.
  • הנגשנו את אתר האינטרנט שלנו, שהיה הראשון להציע את שירות המדידה בבית של מספר מסגרות מהקולקציה הפרטית

דגמי פול ופרינסס בשמש ובראייה.

  • מוסד הסאמפל סייל הוא כבר מותג, והביא איתו השנה אלפי לקוחות שהסתערו עלינו (מודה, לא הייתי מוכנה) כדי להנות מדגמים חד-פעמיים אותם צברתי לאורך תהליך העבודה על הקולקציות
  • פיתחנו את סדרת אירועי  EYELAND Collections – השקות של הקולקציות המיובאות אחת לחודשיים. כל שבוע אני מקפידה להביא מלאי חדש של מסגרות מיובאות ואחת לחודשיים מציגה אותן באירועי EYELAND. דגמים ייחודיים שאני בוחרת מתוך התערוכות אותן אני פוקדת כל שנה – מינכן, מילאנו, פריז והונג קונג
  • אנחנו מקפידים להזכיר ללקוחותינו שמגיעה להם בדיקת ראייה אחת בשנה ללא עלות על מנת לוודא שלא השתנה משהו במרשם שלהם, ואם כן, להעניק פיתרון. הבדיקה גם מסייעת (לא עלינו…) לזהות בזמן תהליכי פתולוגיה או פגיעה בראייה.
  • השנה השקנו את דגמי פול ופרינסס בקולקציה הפרטית שהיו הצלחה מסחררת והביאו איתם בשורה מעוצבת-עם-טוויסט, נגישה ואיכותית גם בתחום הראייה והשמש-אופטי – לגברים ולנשים.
לכן מטופלות/לקוחות/חברות (וגם לכם כמובן הגברים שבחבורה) אני אומרת תודה.
 
תודה שמפקידות את בבת עינכן בידינו. אין סיפוק גדול יותר מהידיעה שבזכותנו העולם נראה טוב יותר. 
מבטיחים להמשיך להוביל, לחדש, לרגש ולהעניק לכם חווית אופטיקה אחרת גם ב-2019 

Stay Tuned

מאיה וצוות המשקיפה