דגם בהשראת קורט קוביין וקמפיין שחוגג אחרת – השקפות חדשות

בקיץ 93 הצלם ג'סי פרומן נשלח לניו יורק מטעם האובזרבר לצלם את קורט קוביין ונירוונה לשער של המגזין. בדיעבד, זה היה סשן הצילומים האחרון של קוביין, 8 חודשים לפני שהחליט שעדיף להישרף מאשר לדעוך. המוזיקה והאימג'ים שהשאיר מאחוריו גאון המוזיקה המיוסר הזה דולקים עד היום בתרבות ובנימי הנפש של כל מי שכאב, איבד או סתם הרגיש לבד, מובס או לא מובן.

תמונה אחת כזאת נחצבה מתוך הסשן האחרון בניו יורק. בדיעבד היא לוכדת את ה-DNA הציבורי של קורט: מסתתר מאחורי משקפיים ומעיל מנומר כבד. חבר מכוכב אחר. הגיע לכדור הארץ ולא יכל לשאת את האטמוספירה הכבדה של רגשות אנושיים ויחסים מורכבים. פעור פה ונושא מבט אל השמיים, אני מדמיינת אותו מחכה לחללית שתיקח אותו מחופי הכאב של כדור הארץ.

משהו בקונטרסט בין כוכב רוק גדול מהחיים, לנפש עדינה ומיוסרת שנשבר לה מהחיים תפס אותי.וכל הדרמה הזאת נגליית ומוסווית מאחורי זוג משקפיים.

אז לכוכבים, לדואבים, לשבורים, למוחצנים ולמופנמים – מסגרת מיוחדת שמסתירה – ומגלה.

קמפיין חדש – PEOPLE OF HAMASHKIFA#

ואפרופו קורט והקושי בלהיות אחר – לקחנו איתנו את הדגם החדש כדי לצלם את קמפיין 2019-2020 של המשקיפה עם PEOPLE OF HAMASHKIFA# החוגג חירות, אחרות ואחדות.

בעבודה על הקולקציות ובהתאמות משקפיים ובעיצוב הסטודיו ובבחירת הצוות ובחיים עצמם – אני אוהבת לחשוב אחרת. כן, אופטומטריסטית שחובבת לצאת מהמסגרת. ואני ממש ממש אוהבת את התהליך הזה שבו אני מייצרת מרחב ומאפשרת לאנשים לגלות את האחרות שבהם.

נכון, אנחנו חיים בעידן שמאדיר את האינדיבידואל והאגו וכולם מקעקעים כל חלקה טובה בגופם ואח"כ עפים על עצמם בסטורי, ומרגישים שזה היסטרי והיסטורי. אבל לצד התנועה הנרקסיסטית והמבדלת הזאת אני חושבת שיש גם הזדמנות מקרבת ומאחדת דווקא בלשחרר את האחר.

כשהאחר חופשי ומשוחרר אנחנו פחות בסטרס להוכיח, להצדיק, ולהתנגח עם כל יתר האחרים שם בחוץ, שבעצמם כנראה נאבקים עם עצמם להיות קצת יותר קרובים לעצמם.

אז שלחנו לרחובות את מירב בן לולו הנפלאה, משחררת ומתעדת אחרים מדופלמת, כדי ללכוד את הקסם האחר של ג'קי, אנטאש, דימה, מאיה, ססיל, להב ועוד משקיפים ומשקיפות.

התוצאה, נו כבר הבנתם, אחרת.

**דגם קורט בשמש ובראייה ** 5 צבעים חדשים בננה, ליצ'י, מילק, דארק סטאר ושוקולד** 590-650 ש"ח

להשיג בסטודיו ברמת השרון. לצפייה ורכישה של קורט בשמש או באופטי לחצו כאן.