סיכום 2021: יומן המשקיפה

"הדרך הכי טובה לניבוי העתיד היא ליצור אותו"

סיכום שנה? הצחקתם, זה קצב בלתי נתפס של שינוי, עוד רגע ונעשה סיכומי שניה.

כל שנה, זה מרגיש כאילו החללית מאיצה. אז שימו קסדה, ואת גראונד קונטרול טו מייג'ור משקיפה, הנה יומן הקברניט בדרך אל גלקסיה אופטית חדשה:

כוכב השנה: אתן!

תרמנו אלפי ש"ח למעון מדהים המטפל בנשים נפגעות אלימות, בזכות העובדה שאהבתן ורכשתן את קולקציית GirlFlower המעצימה, ש-10% מהכנסותיה היו קודש לעבודת הקודש הזאת שמכניסה אור חומל ומרפא לפינות האפילות של החברה.

בסיס האם (או: מהיכן שוגרנו)

סטודנטית ב-94 בבר אילן, דיילת משקפי שמש באופטיקנה דיזנגוף סנטר (אין כמו ללכת לאיבוד בסנטר אחרי משמרת בין חנויות קעקועים לחנויות של פיות!), 96 דיילת אופטיקה בעזריאלי, 98 אופטומטריסטית בכירה באופטיק דורון בקניון רמת אביב, 2002 סגנית מנהלת תחום האופטיקה באירוקה, 2004 מנהלת תחום האופטיקה, ואז…2011 נדלקה נורה, שמעתי בקולה של מגדת העתידות הפנימית, ובראתי את המשקיפה.

לנווט, אבל בסטייל

לוגו שני העיגולים הוא תמצית החזון והדלק שמניע אותנו. נקודת ההשקה בין מצוינות קלינית לאסתטיקה על-זמנית. קורונה, אומיקרון – למדנו לחיות עם הכל, ודאגנו לחזק את קולקציית האוצרות האופטית עם מאות דגמים חדשים ממעצבי העל החביבים עליי. במקביל הולכות ומשכללות את שיטת הסטיילינג אופטי™, למציאת המסגרת האחת. ואפרופו אחת – חזרה למלאי הבת האובדת מהמלאי עם הגשר על-חלל – דגם מאיה מהקולקציה, שהיה הנמכר ביותר – אזל וחזר.

ומה עם כדור הארץ?

ברור, דואגות לאמא אדמה. מאוד מאמינה בסלואו פאשן ולכן חשוב להביא מסגרות קלות, חזקות ועמידות (טיטניום, אצטט יפני ואיטלקי) עם הנדסת אנוש מעולה, שיחזיקו את תלאות הזמן. וגם: קולקציה מביו-אצטט ומאצטט ממוחזר שלא מוצאת דרכה לקרקעית האוקיינוס ויכולה להתפרק לחלוטין תוך מספר חודשים.

לאן עכשיו קפטן? להנדס לנו מסע!

אחרי שביססנו מעבדה, חיזקנו את הצוות עם עוד אופטומטריסטיות, עכשיו מגיעה קפיצת המרחב-זמן לדבר הבא: זה נקרא הנדסת ראייה, וזאת תפיסת עולם, השקפה שלמה. תהליך מוקפד, סדור ומקצועי מרגע האיבחון, דרך הבדיקה ועד הייצור, הבקרה והמיסגור שמטרתו להבטיח שהעדשה תהונדס בדיוק למה שאת צריכה. מגיע לך, נסיכה.

נו, ומה היעד הבא? אז זהו, שהוא כבר כאן וקוראים לזה 4i – עדשות מולטיפוקל מבית המשקיפה, בטכנולוגיה גרמנית. אבל כאן קצרה היריעה, והנה 2022 עוד רגע מופיעה.

אז שיהיה לנו מה לדבר גם בפעם הבאה

תודה רבה רבה לכל השותפות והשותפים למסע!